1390/12/29 محسن فروزان: از خودم 3 سال عقبم!
 
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
ياشاسين آذربايجان اوشاغي
چهار شنبه 9 فروردين 1391برچسب:, :: 11:5 ::  نويسنده : داودنريماني _ محمدبدري

 قلعه‌نويي حق پدري به گردنم دارد. 

محسن فروزان در نظرسنجي سايت گل به عنوان پدیده سال 90 شناخته شد. او در شرایطی توانست با 46 درصد آرا این عنوان را کسب کند که نزدیکترین رقیب وی امید عالیشاه با 36 درصد دومین نفری بود که تا آخرین روز رقبت تنگاتنگی را با این بازیکن داشت. گقتگوی گل را با محسن فروزان میخوانید.
وضعيت فوتباليات در عرض 5 ماه كاملا دگرگون شده. محسن فروزان 5 ماه پیش به چه چيزهايي فکر میکرد؟
وقتی من جذب تراكتورسازي شدم بیشتر به فکر کسب تجربه بودم و نگاهم بیشتر به آینده بود. فکر نمیکردم با حضور ثابتی و محمدی دو دروازهبان خوب تراکتورسازی فرصتی به من داده شود.
در مورد بازی اولات بگو. چه احساسی داشتی؟
حضور در ترکیب تیم بزرگی مثل تراکتور با تماشاگران زیادش فشار روحی زیادی در بازی اول برایم داشت. بالاخره مربی بزرگی همچون امیر قلعهنویی به من اعتماد کرده بود و این یک موضوع خیلی خیلی مهمی بود. ولی از طرفی هم احساس میکردم به آرزویم خیلی زود رسیدهام، هر چند به خاطر نگرانی از این که نتوانم جواب اعتماد کادر فنی را بدهم عملکردم در بازی با سایپا در تبریز خوب نبود و اشتباهاتی هم در آن بازی داشتم.
اما بالاخره جایگاه خودت را تثبیت کردی.
واقعیت این است که من یک هدف بلندمدت را برای خودم ترسیم کردهام و شروع کار من با حضور موفق در ردههای مختلف نوجوانان، جوانان و امید همراه بوده که در سطح ملی نیز کسب تجربه نمودهام. من از تواناییهای خودم آگاه هستم و یک خصلت خوبی که در ذاتم دارم این است که همیشه با آرامش و اطمینان خاطر کارم را دنبال میکنم. حتی در استادیوم آزادی در مقابل پرسپولیس که اولین بارم بود در این ورزشگاه مقابل تیم به اين بزرگی قرار میگرفتم هيچگونه استرسی نداشتم. اگر حمل بر غرور نباشد شاید اگر یکسری مشکلات برایم پیش نمیآمد من زودتر از اینها خودم را مطرح میکردم. به نظرم من الان 3 سال از جایی که باید بودم عقبترم و درصدد جبران این موضوع هستم.
طي رقابت با امید عالیشاه بهعنوان پدیده سال 90 انتخاب شدی. نظرت را درباره اين انتخاب و درباره اين رقيب بگو.
ضمن تشکر از همه عزیزانی که با انتخاب من نظر لطفشان را شامل حالم کردهاند لازم میدانم این نکته را هم اضافه کنم که امید عالیشاه هم واقعا جوان بااستعدادی است و او هم میتوانست در این جایگاه قرار بگیرد. علی دایی هم بارها نشان داده میداند به چه جوانانی میدان بدهد و مطمئنا آینده درخشانی پیش روی این گلزن جوان است.
در 18 بازی لیگ و یک بازی حذفی حتی یک کارت زرد هم دریافت نکردي و به نوعی یکی از خوشاخلاقترین دروازهبانها هم قلمداد میشوی.
من برای خودم مشاورهای خیلی خوبی دارم و اینکه در آینده چه شخصیتی داشته باشم برایم خیلی مهم است. لذا سعی دارم با دوری کردن از همه حاشیهها چه در داخل میدان با بازیکن حریف و یا حتی بازیکن خودی و داوران و مربیان خودم را الگوی مناسبی برای جوانانی قرار دهم که با نگاه خاص شاید ما را زیر نظر دارند. از این جهت همیشه تمرکزم را روی این گونه مسائل هم دارم که خدای نکرده به تیم و خودم لطمه وارد نکنم.
و مطلب آخر؟
من از سایت گل که زمینه چنین انتخابی را فراهم كرده تشکر ویژه دارم و خودم هم همیشه یکی از کاربران آن هستم كه واقعا اخبار و اطلاعات موثق و بروزی را ارائه میکند. همچنین از همه کسانی که به نوعی این موفقیتها را مدیون آنها هستم، از جمله امیر قلعهنویی که حق پدری به گردن من دارد و کریم بوستانی، فیروز کریمی، اسماعیل راستی و محسن اشرفی که در همه حال یار و یاور من بوده است. سال نو را هم به همه هموطنان عزیزم خصوصا هواداران تراکتورسازی تبریک عرض ميكنم و امیدوارم سالی پربار وتوام با موفقیت و سرافرازی داشته باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


منیم محبوب تیمیم قیرمیز تیراختور سنین عاشیق لرین سایسیز تیراختور رئال بارسا اگر دونیا دالیندا دالین بوش قویماریق هیچ بیز تیراختور تیراختورلان کوتان باغلا شوخوملا بو توپراق تیم لری جیز جیز تیراختور گیجللندیر کیمی گلدی آری تای دولن بینینده سال ویز ویز تیراختور "سینیخ ، ساققات، ..." و هر اوزگه تیمه سن اینح لن گاه دا وور بورنوز تیراختور سن آذربایجانین سان فرقی یوخدور چه اولسان خوی دا یا تبریز تیراختور باشین سال فوتبالا سن ده منه تای وورولما هیچ قیزا هیچ قیز تیراختور
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ياشاسين آذربايجان اوشاغي و آدرس football.tractor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1


مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران


گاز وئر گاز وئر